1.Müügitingimuste kehtivus

a) Müügitingimused kehtivad Wildberry.ee veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja Wild OÜ (edaspidi Wildberry.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
b) Wildberry.ee kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
c) Wildberry.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Wildberry.ee veebilehel

2.Hinnainfo

a) Kasutatav valuuta on EURO. Kõik hinnad Wildberry.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu 20%
b) Ostudel mille toodete kogusumma on 45€ või vähem lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.
c) Wildberry.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

3.Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

a) Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: Deebet või krediitkaart, Swedbank ja SEB Pank pangalingiga, ESTO järelmaksu või ülekandega arve alusel. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks välja arvatud järelmaksu puhul.
b) Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse kinnitusest.

4.Müügilepingu jõustumine

a) Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud OÜ Wild arveldusarvele. Pangaülekandega tehtud maksed võivad liikuda pankade vahel aeglasemalt ning summa laekumine võib võtta aega.
b) Wildberry.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

5.Kohaletoimetamine

a) Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Wildberry.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
b) Wildberry.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
c) Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama Wildberry.ee-d koheselt enne kauba kohaletoomist.
d) Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Wildberry.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
e) Wildberry.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Wildberry.ee ei saanud mõjutada või ette näha. Palume arvestada sellega, et kui tarneaja sisse jääb riiklikke pühi, siis võib tarneaeg toote juurest märgitust pikeneda.

6.Tagastamisõigus

a) Peale tellimuse kättetoimetamist on Kliendil õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema avamata tootepakendist (VÕS § 53 lg 4).
b) Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Wildberry.ee-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Intiimtoodetele taganemisõigus hügieenilistel kaalutlustel ei laiene, kui postipakend on avatud.
c)  Wildberry.ee kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
d) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus (avalduse näidis) ja ostuarve e-posti aadressil info@wildberry.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Wildberry.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.
e) Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva peale Wildberry.ee poolt taganemisavalduse kättesaamisest

7.Vastutus

a) Wildberry.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Wildberry.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.Vääramatu jõud

a) Wildberry.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Wildberry.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9.Isikuandmete kaitse ja turvalisus

a) Wildberry.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Wildberry.ee-le enda isikuandmete töötlemiseks.
b) Wildberry.ee kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. c)Wildberry.ee edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
d) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Wildberry.ee poolne ligipääs.

10.Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

a) Wildberry.ee saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
b) Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

11.Pretensioonide esitamise kord

a) Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
b) Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Wildberry.ee-d probleemist e-posti aadressil info@wildberry.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed, tellimuse number ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.
c) Müügilepingust taganemise korral hüvitab Wildberry.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
d) Wildberry.ee ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

e) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

12.Vaidluste lahendamine

a) Kui ostjal on Wildberry.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@wildberry.ee või helistada telefonil: +372 59194407
b) Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.